FAQ - Często zadawane pytania

Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania dotyczące działania Naszej firmy oraz Państwa zamówień wraz z odpowiedziami. Przejrzenie tej listy zaoszczędzi każdej ze stron sporo cennego czasu.

PYTANIA

1. Jak złożyć zamównienie?

Zamówienia można składać na pocztę e-mail, telefonicznie (za pomocą sms-ów lub dzwoniąc) lub wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie w zakładce kontakt. Wszystko to można znaleźć pod tym linkiem -->

W wiadomości należy dokładnie napisać który towar chcemy otrzymać z oferty, preferowaną formę płatności (przelew na konto bankowe lub płatność kurierowi przy dostarczeniu paczki) oraz dokładny adres do wysyłki wraz z numerem telefonu dla kuriera.

2. Jakie są koszty uli drewnianych i innych akcesoriów pszczelarskich?

Aktualny cennik całego asortymentu można znaleźć klikając poniżej

Na życzenie możemy podesłać cennik na pocztę e-mail w formacie PDF. W tym celu prosimy o wiadomość.

3. Czy możliwa jest wysyłka?

Tak. Większe zamówienia dowozimy osobiście, natomiast mniejsze (np. kilka uli) rozwożą za Nas kurierzy DHL.

4. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od gabarytów i wagi zamówionych towarów. Jest wyliczany indywidualnie przy zamówieniu. Średnio jest to około 35-40 zł od ula.

5. Co robić gdy kurier uszkodzi Nasz towar?

Przede wszystkim nie należy panikować. Takie wypadki niestety się zdarzają i są u naszej konkurencji różnie rozpatrywane, nie zawsze z na korzyść klienta . Polityka Naszej firmy przekłada zadowolenie klientów ponad wszystko. Każdy zniszczony element zostanie dosłany na Nasz koszt po dopełnieniu kilku drobnych czynności:

a) Po stwierdzeniu uszkodzenia należy spisać natychmiast protokół szkody z kurierem. W przypadku gdy protokół nie został spisany a kurier odjechał, prosimy o możliwie najszybszy kontakt telefoniczny. Na następny dzień kurier zostanie podesłany przez Nas w celu sporządzenia opisu szkody.

b) Gdy już mamy załatwioną sprawę z przewoźnikiem, należy przesłać na naszego mejla opis uszkodzeń wraz z zdjęciami:
- zniszczonego sprzętu,
- protokółu szkody
- dowodu zakupu.
Ułatwi Nam to proces odszkodowawczy z przewoźnikiem.
Po dosłaniu wyżej wymienionych plików, nowy towar zostaje natychmiast wysłany na nasz koszt.

6. Czy ule z Państwa oferty można kupić na dotacje?

Na każdy zakupiony u Nas sprzęt wystawiamy FV, z którą można ubiegać się o refundacje w związku pszczelarski.

Więcej o dotacjach można poczytać tutaj

7. Czy możliwa jest również wysyłka uli za granicę?

Tak. W obecnych czasach globalizacji, transport na drugi koniec świat to nie problem, zwłaszcza dla Nas 😉

8. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od kilku czynników. W okresie letnim jest wydłużony i może trwać nawet do miesiąca. Po sezonie (wrzesień-luty) towar zazwyczaj wysyłamy do tygodnia od złożenia zamówienia.

9. Czym malować ule drewniane?

Szczegóły zabezpieczania uli opisane są w artykule którego link zamieszczam poniżej